piątek, 9 listopada 2012

Ciasteczka z makiem.


Przepis zmodyfikowany z książki Wandy Piotrowiakowej.

Błyskawiczne, mocno makowe ciasteczka.
Mi smakują posolone :) mojemu mężowi utaplane w pudrze.

Składniki:

2 szklanki maki pszennej 500 Młyn Wilkanowo
2 łyżeczki proszku do pieczenia BIO
1/2 kostki masła lub margaryny
1/2 szklanki brązowego cukru
mały kubeczek śmietany 18% (w wersji wegańskiej śmietanka roślinna + 2łyżki oleju)
1 i 1/2 szklanki maku
2 szczypty soli

Wykonanie:

Przesiać mąkę, dodać pozostałe składniki. Posiekać nożem. Zarobić ciasto.


Rozwałkować ciasto na blasze na ok 1/2 cm. Mi wyszły dwie blachy. Pokroiłam nożem do pizzy.




Przed pieczeniem posypałam szczyptą soli. Piekłam w 220 stopniach.














Smacznego!!!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...