sobota, 22 grudnia 2012

Witrażowe pierniczki.

Pierwszy raz robiłam takie pierniczki techniką podpatrzoną na Waszych blogach. :)))


Ciasto zrobiłam ponad tydzień temu.





Ciasteczka należy wykroić. W otworki wsypać pokruszone cukierki, najlepiej landrynki.
I upiec. Nie za długo, jak to pierniczki. Łatwo przypalić.






 Dwa kolory landrynek: na dole zielony proszek, na górze różowy.









W zeszłym tygodniu próbowałam zrobić takie pierniczki wypełniając je pokruszonymi kukułkami.
Niestety w czasie pieczenia wykipiały poza pierniczki.
Mi się bardzo podobały ale świąteczne niech już będą elegantsze...





Na błędach człowiek się uczy.Zrobiłam te przypieczone według przepisu: ciasteczka najpierw podpiec, potem nasypać w otworki pokruszone cukierki i znowu zapiec. Nic bardziej mylnego. Pierniczki bardzo łatwo przypalić a cukierki nie zdążą się stopić.


Pyyycha!!!  (Uwaga na zęby)))

Polecam!!!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wizyta u dentysty po Świętach zabukowana!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dietetyczne, bo stwarzają problem ze zjedzeniem ich :)))

      Usuń
  3. wyszly ślicznie, już w tym roku nie zdążę upiec, ale w przyszłym na pewno się nie oprę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...