niedziela, 9 grudnia 2012

Urywane ciasto drożdżowe z powidłami śliwkowymi.

Mięciutkie, przekładane słodziutkimi powidłami, rozpływające się w ustach...

Wykonane według przepisu na ciasto drożdżowe
Użyłam nie więcej niż połowę porcji ale to zależy od wielkości foremki.

Rozwałkowałam placek, który pocięłam na paski.
Każdy pasek smarowałam masłem (opcjonalnie) i powidłami. Kolejny na nim kładłam. 


Następnie keksówkę wyłożyłam papierem i postawiłam pionowo na krótszym boku. 
Paski kroiłam w prostokąty i układałam na stertce w foremce. 
Następnie foremkę położyłam normalnie polałam ciasto masłem (można posmarować olejem lub pominąć) i odstawiłam do wyrośnięcia. Czekałam może 30 minut. 



 Piekłam w 180 stopniach 40 minut.







Pyyycha!!!

Polecam!!!

Smacznego!!!

5 komentarzy:

  1. Pyszności, uwielbiam ciasta odrywane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, powinnam Ci mówić "Pani Profesor". Technika Twoja! Dzięki! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wyglada przefajnie :P napewno tez tak smakuje :):) Szkoda ,że nie moge jesc drożdży bo takie fajne rzeczy mozna z nich wyczarowac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oitam, oitam :))) Muszę spróbować czy takiego przekładańca można zrobić na proszku! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. super jest :) takie odrywane uzależniają:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...