sobota, 8 grudnia 2012

Powidłowiec Świąteczny.

Pachnąca świętami strucla z powidłami ze śliwek, suszonymi owocami, przyprawą do piernika.


Ciasto wykonane według przepisu na ciasto drożdżowe. Dzisiaj wykorzystałam tylko połowę porcji.

Nadzienie:

3 łyżki domowych powideł śliwkowych
10 pokrojonych w kostkę suszonych moreli
2 garście rodzynek

Wykonanie:

Rozwałkowałam placek. Posmarowałam masłem (można np. olejem). 
Rozrzuciłam powidła (bo nie dały się rozsmarować),  morele, rodzynki. 
Na wierzchu posypałam przyprawą do  piernika.


Zwinęłam w wałek. Ułożyłam złączenie pod spód.



Piekłam w 180 stopniach 45 minut.




Pyyycha!!!

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej z serduszka ucieszyło się moje Stare Mężysko! Kochany Chłopulek :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...