środa, 12 grudnia 2012

Podziel się swoim głosem :)


          
Chciałam prosić Was o pomoc w opowiedzeniu mojej mamie o tym „co słychać?”.
Wiem, że mama mnie słyszy, wie kiedy przy niej jestem lub kiedy wychodzę ale nie może się poruszyć choćby bardzo chciała. 
Od trzech lat przebywa w śpiączce tak jak dwunastu pacjentów na jej oddziale.

Wszyscy nasi pacjenci słyszą i rozumieją wszystko to, co się wokół nich dzieje, ale nie mają możliwości świadomego, samodzielnego wykonania nawet najdrobniejszego ruchu.
Ich sposób komunikowania się ze światem, to czasami sygnał  polegający na mrugnięciu okiem lub ściśnięciu ręki.

Wszelkimi możliwymi sposobami, staramy się naszym chorym pomóc przeżyć ten czas… 
Czytamy książki, stosujemy muzykoterapię, aromatoterapię  oraz  inne formy stymulacji i rehabilitacji .  
Niestety, mamy ograniczone możliwości zakupu audiobooków i legalnego odtwarzania ich na oddziale.

Serdecznie proszę o podzielenie się swoim głosem.   
Nie jesteśmy w stanie całymi dniami opowiadać…
Mamy rodziny, musimy pracować, żeby żyć…
Kiedy mnie nie ma na oddziale zostawiam włączone „głosy”... Moja mama uwielbiała czytać… 
Dlatego proszę o nagrywanie dla nas krótkich, ale optymistycznych opowiadań swoich lub czytanie książek, artykułów  prasowych, śpiewanie, granie.  Wykorzystamy każdy nadesłany materiał. 
Będą służyły długo naszym pacjentom!


Docenimy wszystkie talenty!

Nagrane głosy w formie płyt lub plików proszę kierować na adres naszego psychologa Piotra: pkempinski1985@o2.pl 
lub na adres Miejskie Hospicjum Płockie ul. Piłsudskiego 37 Płock 
z dopiskiem dla pacjentów oddziału apalicznego.

W imieniu naszych chorych , serdecznie dziękujemy za każdy nadesłany głos!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...