piątek, 7 grudnia 2012

Byle do Świąt - ciasto na pierniczki.


Zapach Świąt już  i w naszym domku!
Ciasto dopieściłam dodając świeżo zrobioną przyprawę do piernika.
Niestety mój zakatarzony nos nie pozwala mi na rozkosze.

Według przepisu Gosi.

Składniki:

500 g mąki pszennej 750 użyłam z Młyna Wilkanowo
100 g masła ( margaryny lub oleju)
400 g miodu (znalazłam w domu sztuczny z Pudliszek)
2 łyżki oleju
1 łyżka przyprawy do piernika
1 łyżeczka sody
szczypta soli

Wykonanie:

Rozgrzałam miód, masło, przyprawę do piernika. Kiedy się zagotowało dodałam połowę mąki. Wymieszałam. Dodałam olej. Odstawiłam do przestygnięcia.



Wymieszałam pozostałe składniki z resztą mąki, dodałam do ciasta i dokładnie wyrabiałam.
Spakowałam w folijkę i odstawiłam w kącik najzimniejszy w domu - do mojej sypialni....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...