wtorek, 20 listopada 2012

Chleb tostowy z sezamem.


Pyszny, delikatny chlebek z sezamem. 
Nadaje się zarówno do tostera, zapiekanek jak i na mięciutkie kanapki.
Mój chlebek tostowy nie zawiera pirytianów i E-anów, sorbinianów i dziwanów.
Będą pyszne tościki.

Składniki:

500 g mąki pszennej 750 użyłam z Młyna Wilkanowo
1 łyżeczka drożdży liofilizowanych
1 łyżeczka soli
1/2 łyżeczki cukru
2 łyżki sezamu
ok 200 ml wody
3 łyżki oliwy z oliwek

Wykonanie:

Wyrobiłam ciasto drożdżowe, odstawiłam do wyrośnięcia na pół godziny w ciepłe miejsce. 

Następnie wstawiłam ciasto do lodówki na całą noc i pół dnia. Ale nie trzeba - tak wyszło!

Po powrocie z pracy jeszcze raz lekko wyrobiłam ciasto. Włożyłam je do formy i odstawiłam w ciepłe miejsce.







Ciasto rosło około 1,5 godziny.
Piekłam w uprzednio nagrzanym piekarniku 40 minut w 220 stopniach.






Pyyycha!!!

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...