poniedziałek, 7 stycznia 2013

Waniliowy napój ryżowy.




Bardzo przyjemny lekko słodki napój.
Można zrobić z niego klarowne mleko ryżowe lub konkretniejszy, ciut gęściejszy napój.
Wszystko zależy od widzimisię.

Ja użyłam:

2 łyżki lekko rozgotowanego ryżu
3 łyżeczki ksylitolu
1/2 łyżeczki soli (ale ostrożnie bo łatwo przedobrzyć)
1 łyżeczkę naturalnej esencji waniliowej
 500 ml przegotowanej przestudzonej wody

Całość dokładnie zblendowałam na wysokich obrotach ale bardzo wymagającym polecam np przecedzić przez gazę.
Mój nowy blender dał radę ;)))



Pycha!

Polecam!

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Mniam, zapowiada się pysznie :) Musze spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszny pomysł :) A jaki prosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo smakuje. Kusi mnie pokombinować z Malibu... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...