niedziela, 6 stycznia 2013

Chlebek: pomidory, bazylia, czosnek.


Cudownie pachnie w całym domu. 
Kilka razy dosypywałam przypraw bo instynktownie wydawało mi się mało. 
Idealny zapach, niesamowity smak. 

Składniki:

500 g mąki pszennej 750 użyłam z Młyna Wilkanowo
1 łyżeczka soli
1 opakowanie 7 g drożdży liofilizowanych
szczypta cukru
1 szklanka wody
2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki przyprawy: pomidory, bazylia, czosnek
1 łyżeczka przyprawy: obsypka madżiarska

Wykonanie:

Zmieszać mąkę, sól, drożdże, cukier, przyprawy.



Dodać wodę i zagnieść ciasto. Wyrabiać dodając oliwę z oliwek. Odstawić do wyrośnięcia.
W tym czasie nagrzałam piekarnik i wstawiłam do niego żeliwny garnek. Po pół godzinie do gorącego garnka włożyłam ciasto i piekłam pod przykryciem 25 minut w 220 stopniach.
Następnie odkryłam garnek i piekłam w 200 st kolejne 20 minut.





Pyyycha!!!

Polecam !!!

Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...