środa, 9 stycznia 2013

Pierożki z serem i rodzynkami.




Proste pierożki. Smakowite na obiadek.

Składniki:

500 g mąki pszennej 500 użyłam z Młyna Wilkanowo
gorąca woda

1 opakowanie 250 g twarogu
2 garście rodzynek
1/2 opakowania cukru waniliowego

Wykonanie:

Przesianą mąkę zalewałam powoli gorącą wodą mieszając widelcem ;)) Ostrożnie, żeby nie przelać!
Zagniotłam lekkie ciasto.



Przygotowałam farsz mieszając twaróg, rodzynki i cukier.


Podzieliłam ciasto na dwie części, rozwałkowywałam po kolei, żeby nie wysychało.
Wykroiłam szklanką kółeczka.
Nakładałam po pół łyżeczki farszu, uważając, żeby w każdym pierogu były rodzynki.






Ulepione pierożki czekały na ugotowanie na blacie podsypane mąką.



Gotowałam w osolonej wodzie.
Podawałam z kwaśną śmietaną i posypane brązowym cukrem.




Pyyycha!!!

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Jak one pysznie wyglądają :) Z chęcią zjadłabym kilka takich pierożków jeszcze w ramach deseru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty możesz sobie pozwolić nawet na poczwórną porcję! Moje młodsze dziecko dało radę osiemnastu sztukom! (słownie: osiemnastu!) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ale pyszne!;) choć za rodzynkami nie przepadam, ale już sobie wyobraziłam je z suszoną żurawiną albo morelą:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...