piątek, 4 stycznia 2013

Sezon kiełków czas zacząć.


Leciutka sałatka. Naprawdę delikatna i pyszniutka.

Składniki:

sałata
kiełki lucerny
czerwona papryka
ser bałkański (opcjonalnie)

Sos winegret:

ilość oleju równa się sumie ilości wody i octu ryżowego 
np. 25 ml oleju + 12,5 ml wody + 12,5 ml octu ryżowego

W moździerzu ucieramy dwa ząbki czosnku z solą i pieprzem. 
Dodajemy zioła prowansalskie i odrobinę brązowego cukru. Całość łączymy z płynem. 
Polewamy sałatkę.


Pyyycha!!!

Polecam!!!

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam kiełki, ciągle sobie mówię, że muszę zacząć regularnie hodować sama, ale zazwyczaj kończy się na kupieniu paczki gotowych kiełków w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie sezon kiełków trwa przez cały rok, ale jutro zrobię je według twojego przepisu

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak hodujecie kiełki: na sitku czy w specjalnym pojemniku? Ja pogubiłam czerwone końcówki i szukam potwierdzonych innych metod.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie już pora! MNIAM :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kolorowa sałatka, aż mam ochotę na te kiełki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...