poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bułeczki z rozmarynem i kminkiem.

Pachną pięknie. Smakują należycie. Co chcieć więcej?... Zszamane z masełkiem i serkiem z papryką.

Składniki:

500 g mąki pszennej 750 użyłam z Młyna Wilkanowo
1 szklanka wody
3/4 opakowania 7 g drożdży liofilizowanych 
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka suszonego rozmarynu
1/2 łyżeczki kminku
2 łyżki oliwy z oliwek

Wykonanie:

Z wymienionych składników zagniotłam ciasto dodając oliwę z oliwek.
Odstawiłam do wyrośnięcia. 
Kiedy troszkę urosło odrywałam po kawałku ciasta, rozciągałam na dłoni, składałam na pół, rozciągałam,
składałam. Tak formowałam bułeczki. 


Odstawiłam bułeczki w ciepłe miejsce, aż porządnie podrosły.
Piekłam w 200 stopniach około 30 minut - do złotej skórki.






Pyyycha!!!

Polecam!!!

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Ale muszą pięknie pachnieć, domowe bułeczki najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne i na pewno pięknie pachnące bułeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór nominacji :)
    http://vegejustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zauważenie. Bardzo podoba mi się Twój blog i z chęcią odpowiem na pytania. Serdecznie Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...