wtorek, 8 stycznia 2013

Smarowidła do chleba. Hit!


Po wyciskaniu soku w sokowirówce pozostaje zawsze sterta śmieci. Tym razem specjalnie wyciskałam sok, żeby otrzymać wióry. Miałam zrobić kotlety, ale jedzenia na obiad dzięki zapobiegliwości Mężusia zrobił się  zapas na dwa dni. Zesmażyłam cebulę z wiórami i odłożyłam do lodówki. 
Następnego dnia mnie olśniło.

Składniki bazy marchewkowej:

10 marchewek
2 pietruszki   (wycisnęłam sok i prawie cały wypiliśmy)

3 cebule pokrojone w kostkę
sól, pieprz, olej, trochę wody


Wykonanie:

Podsmażyłam cebulkę, potem wióry, dodałam trochę soku i wody. 
Smażyłam, aż lekko skarmelizowała marchewka.

Pasta z wędzoną papryką:

Składniki:
2 łyżki ryżu 
3 łyżki bazy marchewkowej
odrobina papryki ostrej wędzonej
papryka słodka wędzona
pieprz mielony



Zblendowałam. Posmarowałam. Zajadałam.



A teraz hicior!!!

Pasta z dodatkiem śliwek w occie:

Ryż, baza marchewkowa i śliwki w occie.


Zblendowałam.

Wylizałam miseczkę!

Pyyycha!!!

Polecam!!!

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Pastwisz się Kasiu bo nie mam blendera.
    Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bomba! A ja wyrzucałam :) Dziękuję za pomysł, wspanialy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...