środa, 1 maja 2013

Mufinki keksowo - czekoladowe.



Przepięknie pachną.
Czasami trudno mi zebrać słowa kiedy mam coś smacznego opisać... No co mam napisać?
Znowu, że jest przepyszne? Wolę usiąść i wąchać :) bo zjadłabym wszystkie!

Składniki:

1/2 szklanki rodzynek
1/2 szklanki suszonej żurawiny
1/2 szklanki orzechów włoskich
1,5 szklanki mąki pszennej 550 z kłoskiem
1 łyżeczka sody
2 łyżki kakao
1 szczypta soli
1/2 tabliczki gorzkiej czekolady lub 1 mały świąteczny Mikołaj :)) - już był czas na niego...

1 szklanka kompotu (chociaż myślałam o wiśniowym użyłam winogronowego bez dodatku cukru produkcji Babci Marysi ;)
1 łyżka naturalnej esencji migdałowej
1/3 szklanki oleju
1 łyżka octu

Wykonanie:

Wymieszałam suche z suchym, mokre z mokrym. Przygotowałam foremki. 
Szybciutko zmieszałam suche z mokrym i przełożyłam do foremek.
Piekłam 20 minut w 200 stopniach do suchego patyczka.








Pyyyycha!!!

Smacznego!!!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...