środa, 1 maja 2013

Idealny jogurt owsiany.



Metodą prób i błędów osiągnęłam ideał!
Dlaczego jogurt owsiany - już pisałam Tutaj.
Walory zdrowotne zachęcały mnie do kombinacji, ponieważ  smakowe pozostawiały wiele do życzenia.

Ale kolejno.

Wieczowem: szklankę płatków owsianych zalałam w słoiczku wodą kilka centymetrów ponad poziom płatków.
Rano: zmiksowałam bardzo dokładnie.

Płatki owsiane zwykle kiedy robię owsiankę  - solę.

Już wieczorem zaczęłam podjadać soląc w miseczce. Szczypta soli zmienia całkowicie smak!
Nie dodaję soli do jogurtu, ponieważ zatrzymałabym fermentację.

Jogurt jest idealny z wiśniami. Nie trzeba dosładzać!

Dysponuję wyłącznie mrożonymi wiśniami. Rozmrożone - zmiksowałam ale nie trzeba miksować na papkę. Bardzo przyjemne są kawałki owoców.

Na śniadanko zjadłam przepyszny jogurt soląc szczyptę i mieszając pół na pół z owocami.







Pyyycha!!!

Smacznego!!!

Weganimy ZDROWO!Organizator: kikimora

2 komentarze:

  1. Domowy jogurt owsiany brzmi smakowicie :) Bardzo ładny ma kolorek, a i w smaku pewnie świetny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...