piątek, 3 maja 2013

Bakłażanowa potrawka.



Taki miałam pomysł na bakłażana. Niby nic nowego ale bakłażan - troszkę inaczej podany.
Mało kłopotliwe w wykonaniu, bardzo "wygodne" do jedzenia. 
Małe ślimaczki bakłażanowe bez problemu zjedzą dzieci.

Składniki:

1 bakłażan
1 puszka pomidorów krojonych
1/2 czerwonej papryki
1/2 łyżeczki kminu rzymskiego
1/2 łyżeczki  pieprzu czarnego
sól
4 łyżki oliwy z oliwek

Wykonanie:

Umyty bakłażan pokroiłam na paseczki szerokości około 2 cm zwykłą (nie szeroką) obieraczką do warzyw. Na dno naczynia do zapiekania nalałam oliwy. Utaplałam w niej makaron z bakłażana. Potem pobawiłam się, ale poszło szybciutko: zwijałam w ruloniki paski bakłażana i ustawiałam je obok siebie na dnie naczynia. Posoliłam. Posypałam świeżo ugniecionymi w moździerzu przyprawami. Na górze ułożyłam paski papryki, ale następnym razem paprykę pokroję w kostkę. Na wierzchu - pomidory.
Piekłam pod przykryciem około 30 minut w 180 stopniach.



Polecam!!!

Wegetariańskie menu dla przedszkolaka Weganimy ZDROWO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...