piątek, 15 lutego 2013

Złote bułeczki.

 Nawet kolor mają bardzo apetyczny!
Aromat wędzonej papryki bardzo delikatny ale nadaje charakter bułeczce.
Bardzo smaczne!

Składniki:

400 g mąki pszennej 750 użyłam z Młyna Wilkanowo
1 łyżeczka soli
1 opakowanie 7 g drożdży liofilizowanych
1/2 łyżeczki cukru
1 czubata łyżka = 1/2 słoiczka pesto pomidorowego
1 łyżeczka papryki słodkiej wędzonej
około 1 szklanki wody
10 listków bazylii
2 łyżki oleju z prażonych orzechów włoskich (Lidl)

Wykonanie:

Przesiałam mąkę, wymieszałam składniki, wyrobiłam ciasto dodając olej z orzechów.
Odstawiłam na 20 minut na kuchni do wyrośnięcia. 
Potem odrywałam po kawałku ciasta rozciągałam na dłoni, składałam na pół, rozciągałam, składałam. 
Tak uformowane bułeczki ułożyłam na blasze i odstawiłam do wyrośnięcia.












Piekłam w 200 stopniach 25 minut do czerwonawej skórki.





Pyyycha!!!


Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Śliczne, takie złote, aż nabrałam ochoty, żeby sobie takie upiec :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...