poniedziałek, 18 listopada 2013

Majonez sojowy.

 

W mojej okolicy dostępne jest tylko tofu w kostce.
Nie uzyskam z niego majonezu o delikatności i jedwabistości klasycznego majonezu.
Żeby majonez był leciutki najlepiej jest użyć jedwabistego tofu...

Pomimo to majonez jest przepyszny i doskonale pasuje jako dodatek do innych dań.

Składniki:

1 kostka tofu
sok z 1 1/2 cytryny
2 ząbki czosnku
1 czubata łyżka musztardy (użyłam dijon)
3/4 szklanki oleju
sól, pieprz do smaku

Wykonanie:

Wszystkie składniki długo blendowałam powoli dolewając olej.

I to wszystko...

Na zdjęciu uzyskałam niwprawdziwie ciemny kolor majoneziku.
W rzeczywistości jest jasny.


1 komentarz:

  1. taki majonez na bazie tofu na pewno by mi smakował, fajny pomysłna dodatek do sałatek czy obiadów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...