poniedziałek, 11 listopada 2013

Majonez bez jajek :)))




Smak ma naprawdę doskonały.
Bezpiecznie mogą go używać "cholesterolowicze".

Świetny do sałatek.

Uwielbiamy w burgerach wymieszany z kroplą ketchupu.


Składniki:

1 szklanka ciecierzycy z puszki
1/2 lub 1 szklanka oleju (ilość zależna od przeznaczenia - do burgerów więcej)
sok z 1 cytryny
2 łyżeczki musztardy sarepskiej
2 zgniecione ząbki czosnku
1/3 łyżeczki mielonego pieprzu (najlepiej białego)

 Wykonanie:

Bardzo dokładnie blendujemy. Do przegrzania sprzętu.


A oto co na mnie czycha za kwiatkiem kiedy chcę pstryknąć fotkę przy dobrym porannym słoneczku: 



Jestem złośliwa i cieszę się, że majonez był trochę ostry! :)))

4 komentarze:

  1. takiego jeszcze nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, jadłam już taki z serka wiejskiego, ale z ciecierzycy jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory robiłam podobny z fasoli, dobrze wiedzieć, że z ciecierzycy też da radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...