sobota, 24 maja 2014

Zdrowa Nestea.


Upał bije temperaturowe rekordy!
Moja czteroosobowa rodzina pochłania hektolitry płynów. Oczywiście pragnienie najlepiej gasi się wodą ale wiadomo, że dzieci mają różne zachcianki. Spoko, jeśli pomysły mieszczą się  "w granicach" normy. 
Ale kiedy zachcianki to nestea lub słodki sok z zasyfiaczami zapala mi się światełko.

Nie narzekam. Moje dzieci "oscylują" wokół kupnych płynów raczej bez chemii. 
Zaskoczył mnie niedawno Kacper kiedy wykazał zainteresowanie i wciągnął nas w analizę składu napojów w Auchan. Zrobiliśmy dokładny przegląd i ... niewiele zaakceptowaliśmy. Ale taka jednorazowa akcja ma olbrzymi plus, że przy następnych zakupach już wiadomo co można kupić.

Chciałam stworzyć "niezdrowy" - słodki napój, w którym przemycę jakieś wartości :))

Składniki:

zaparzone 2 torebki pokrzywy
1,5 łyżki brązowego cukru (lub więcej w zależności od upodobań :)
2 łyżki syropu daktylowego (daje aromat "przypalanki")
sok z 1,5 cytryny
woda do 1 litra
(nie zaszkodzi 1-2 łyżki syropu anyżowo-cynamonowego)

Dokładnie wymieszałam, wstawiłam na kilka godzin do lodówki. 

Nestea sie chowa!

Piknik majowy Akcja bez nabiałuDomowy Wyrób

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...