niedziela, 1 czerwca 2014

Babeczki z rabarbarem. Bez jajek. Bez mleka.


Szybkie działanie w nagłej potrzebie. Tak mogę nazwać te babeczki.

Jestem przeciwieństwem mojego męża, który zawsze najpierw planuje, potem robi zakupy i wreszcie gotuje.
Nie zawsze odnoszę sukcesy :))) ale zwykle najpierw oceniam co mam pod ręką i kombinuję co z tego można zrobić.

Łącznie z pieczeniem czas wykonania 25 minut.

Składniki na 15 babeczek:

1,5 szklanki pokrojonego w kostkę rabarbaru
mleko sojowe waniliowe - około szklanki
1/3 szklanki oleju z pestek winogron
1 łyżka octu

2 szklanki mąki pszennej 650
1/2 szklanki cukru
1 cukier wanilinowy
1/2 szklanki płatków migdałowych
1/2 szklanki wiórków kokosowych
1/2 łyżeczki sody
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:

Rabarbar włożyłam do naczynka z miarką i uzupełniłam do 1/2 litra mlekiem sojowym waniliowym. Dolałam do niego olej i ocet.

Suche składniki umieściłam w miseczce i wymieszałam.

Wlałam mokre do suchego. Dokładnie wymieszałam łyżką.
Przełożyłam do posmarowanych olejem foremek.

Piekłam 20 minut w 200 stopniach do suchego patyczka.





Smacznego!

RabarbaloveAkcja bez nabiałuRabarbalove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...