wtorek, 17 czerwca 2014

Babeczki balsamiczne :)



Babeczki o charakterystycznym balsamicznym aromacie.
Podane na kawałku pomidora, polane sosem ze startych rzodkiewek utopionych w majonezie sojowym zawinięte w olbrzymi liść szpinaku. Pycha! :)))

Składniki:

suche:
1 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej Lubella
1/2 szklanki mąki pszennej 650
1/2 łyżeczki sody
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 szklanki pestek słonecznika
5 kawałków suszonych pomidorów w zalewie
3 ząbki czosnku pokrojone - nie wyciskałam ani gniotłam
1 łyżka suszonej cebuli
2 parówki sojowe wędzone - drobno pokrojone w kosteczkę

płynne:
1/2 szklanki mleka sojowego niesłodzonego
1/2 szklanki wody
1/3 szklanki oleju z pestek winogron
1 łyżeczka pasty tahini
1 łyżka musztardy francuskiej
2 łyżki octu balsamicznego

Wykonanie:

W jednej miseczce zmieszałam składniki suche, w drugiej mokre.
Potem wszystko wymieszałam razem łyżką. Nałożyłam do wysmarowanych oliwą foremek.
Piekłam 20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.








Lato w pełni! Jeść czy grać?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...